AUTORI / AUTORI
Nikola Arambašić, mag.ing.arch
Tihana Buljan, mag.ing.arch.
Noemi Gašpar, mag.ing.arch.
Rudolf Martinović, mag.ing.arch.
Boris Radaković, univ.bacc.ing.arch.
Postojeći povijesni masivan kameni zid stare zgrade zatvora integriran je u snažnu bazu zgrade koja je suterenu završno oblikovana u kamenu čime je došlo do nepotrebnog sudaranja postojećeg kamenog zida i novog dijela obloženog kamenom, kako u rasteru, proporcijama tako i u obradi. Na monumentalnoj bazi kvalitetno je postavljen volumen koji zrcali poput kameleona živahne zemljane nijanse starih rovinjskih kuća koje se ponavljaju u trakama različitih tonova i veličina mrežastih panela koji čine vanjsku ovojnicu zgrade.
Na posljednjoj etaži dolazi do nepotrebnog sudaranja suvremenog oblikovanja i interpretacije ravnog krova s tradicionalnim skošenim krovnim plohama što je proizašlo iz tlocrtne organizacije dvoetažnih stanova na posljednjim etažama.
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L’esistente muro storico in pietra del vecchio edificio della prigione è stato integrato nella base robusta dell’edificio che nel seminterrato è stata formata nella pietra che ha portato allo scontro tra l’esistente muro in pietra e la nuova parte rivestita in pietra, nella griglia, nelle proporzioni e nell’elaborazione. Sulla base monumentale è stato collocato con qualità il volume che rispecchia come un camaleonte le tonalità calde delle vecchie case rovignesi che si ripetono in strisce di toni e dimensioni diverse dei pannelli reticolari che formano il rivestimento esterno dell’edificio.
All’ultimo piano c’è uno scontro inutile tra la formazione moderna e l’interpretazione del tetto piatto con le superfici del tetto tradizionalmente obliquo il che è scaturito dall’organizzazione degli appartamenti a due piani agli ultimi piani.