AUTORI / AUTORI
Andrej Filipović, mag.ing.arh.
Rad u potpunosti poštuje zadani program. Stanovi su riješeni prevladavajućom shemom u Natječaju: 8 stanova na 1. etaži, na 2. i 3. etaži 8 dvoetažnih s dnevnim dijelom na najvišoj etaži. Suteren građevine zamišljen je kao masivna baza koja integrira postojeći kameni zid, ali je nepotrebno došlo do sudaranja postojećeg kamenog zida i novog dijela obloženog kamenom. Na tako masivnoj podlozi smještena je prozračna etaža koja objedinjuje otvoreno parkiralište te uredske prostorije trgovine. Iako na modelima, tlocrtima i pročeljima nije razrađena i prikazana oblikovna struktura te etaže, navodi se u tekstualnom dijelu da je ta etaža zamišljena kao kombinacija perforiranog lima u zoni parkirališta i ostakljene fasade u zoni ureda.
Stambene etaže sa svojim oblikovanjem pročelja i različitom polikromijom proizlaze iz ritma i tlocrtne dispozicije svakog stana, čime se pokušala naglasiti usitnjenost i moduli rovinjskih pročelja. Posljednja etaža uvučena je u odnosu na volumen donjih etaža čime su postignute terase na katu dvoetažnih stanova, ali je striktnim razdvajanjem pojedinih terasa vanjskih jedinica s vanjskim pregradnim zidovima u punoj visini nepotrebno došlo do prenaglašene rascjepkanosti posljednje etaže.
• • •
Il lavoro rispetta del tutto il programma assegnato. Gli appartamenti sono stati risolti con lo schema predominante nel Concorso: 8 appartamenti al 1° piano, al 2° e 3° piano 8 appartamenti a due piani con lo spazio diurno al piano più alto. Il seminterrato dell’edificio è pensato come una base massiva che integra l’esistente muro di pietra, ma lo scontro tra l’esistente muro di pietra e la nuova parte rivestita non era necessario. Su questa base massiva è collocato il piano arioso che unisce il parcheggio aperto e gli uffici del negozio. Anche se nei modelli, sui piani e sulle facciate non è elaborata e rappresentata la struttura di progettazione di questo piano, nella parte testuale si indica che questo piano è pensato come la combinazione tra la lamiera perforata nella zona del parcheggio e la facciata in vetro nella zona dell’ufficio.
I piani abitativi con la loro formazione della facciata e la diversa policromia scaturiscono dal ritmo e dalla disposizione di ogni appartamento, con il quale si è cercato di accentuare la finezza e i moduli delle facciate rovignesi. L’ultimo piano è più in dentro rispetto al volume dei piani inferiori in questo modo si sono creati i terrazzi al piano degli appartamenti a due piani, ma con la divisione rigorosa di singoli terrazzi delle unità esterne con le pareti esterne in piena altezza l’ultimo piano è stato frammentato senza motivo.