AUTOR / AUTORE   

Vladimir Kasun, dipl.inž.arh.

Leo Modrčin, dipl.inž.arh.

Josip Fabijanac, bacc.inž.arh.

SURADNIK:

3D vizualizacije Josip Miklec, mag.inž.arh.

Radom je naglašen suteren sa kamenim zidom kao postament zgrade, na koju je postavljen volumen pulsirajućeg oplošja, sastavljen od kliznih i zaokretnih ploha škura. Dinamičnost pročelja dodatno je naglašeno koloritom, koji nalazi očekivanu poveznicu sa bojama poluotoka, ali i stalno pokretnog susjedstva operativne rive, gdje ribarske šarene kašete formiraju privremene strukture.

Stanovi su organizirani kao jednoetažni, dvoetažni i troetažni, stvarajući tako strukturu koja i svojom podjelom, a ne samo bojom, korespondira sa neposrednim okruženjem.

Ocjenjivački sud je oblikovanje pročelja ocijenio kao vrlo kvalitetnim odgovorom na zatečeni kontekst i zadatak. Raspored stanova, neovisno od zanimljive kompozicije različitih tipova, nije prepoznat kao jednako uspješan, radi proporcija pojedinih stanova i veličina soba. (SR)

• • •

Il lavoro accentua il seminterrato con il muro di pietra come piedistallo dell’edificio sul quale è collocato il volume della superficie pulsante, composta dalle superfici scorrevoli e girevoli degli sportelli. La dinamicità dello spazio è accentuata con il colorito, che trova il collegamento con i colori della penisola, ma anche della vicina riva dove le cassette colorate dei pescatori formano le strutture provvisorie.

Gli appartamenti sono organizzati a un piano, due piani e tre piani, creando una struttura che con la propria divisione, non solo con il colore, corrisponde all’ambiente adiacente.

La giuria ha valutato la formazione della facciata come una risposta adeguata al contesto e al compito. La disposizione degli appartamenti, nonostante l’interessante composizione di diversi tipi, non è stata riconosciuto come altrettanto valida, per le proporzioni di alcuni appartamenti e le dimensioni delle stanze.