AUTORI / AUTORI
SEND arhitekti d.o.o.
Davor Senečić, dr.tech.arch.
SURADNICI:
Tena Sedlaček, mag.ing.arh.
Vlatka Marković, mag.ing.arh.
Dušan Tomaš, mag.ing.arh.
U funkcionalnom smislu, rješenje zadovoljava uvjete programa. U oblikovnom smislu (unatoč pohvalnoj intenciji da se identitet tvrtke „Tommy“ asocijativno veže uz ekološku osviještenost) rješenje nije na najbolji način uklopljeno u okoliš.
Temeljita raščlamba pročelja rezultirala je doduše redukcijom masivnosti volumena, ali i nizom međusobno nekoherentnih oblikovnih elemenata koji ne slijede funkcionalnu dispoziciju prostora smještenih iza pročelja. Kamena obloga dijela novih zidova pročelja, čiji je završni izgled analogan kamenoj bazi (a koja je zapravo jedini izvorni dio volumena bivšeg zatvora) je nepotreban anakronizam.(IR)
• • •
Dal punto di vista funzionale, la risoluzione soddisfa le condizioni del programma. Dal punto di vista della forma (nonostante l’intenzione lodevole di associare l’identità dell’azienda “Tommy” alla consapevolezza ecologica) la risoluzione non è stata inserite nell’ambiente nel migliore dei modi.
L’analisi della facciata è risultata come la riduzione della compattezza del volume, ma anche in una serie di elementi incoerenti tra di loro che non seguono la disposizione funzionale degli spazi collocati dietro la facciata. Il rivestimento in pietra di parte dei nuovi muri della facciata, il cui aspetto finale è analogo alla base in pietra (che è l’unica parte originale del volume dell’ex prigione) è un anacronismo superfluo.